Tuesday, April 17, 2012

පුංචි කෙල්ල......


ගං ඉවුරට වෙලා මම බලන් හිටිය ඔබ එනකන් 
එත් ඔබ තාම  නැ  
දවසක් මට මතකයි අද වගේම 
වෙනස එදා ඔබ මගේ ගාව හිටිය
එදත් මේ වගේම හද පායල තිබුන 
ඈතින් පේන දාගැබට හද එලිය වැටිලා 
කිරිකලයක් උතුරනවා වගේ පෙනුනා 
හද එලිය වැව් දියට එබිකම් කරලා 
කිරි සයුර වගේ පෙනුනා 
පරිසරයේම තිබුනේ අමුතුම ලස්සනක් 
අපි දෙන්නම හිටියේ ඒ ලස්සනට වශී වෙලා
පරිසරයේ තිබිච්ච ඒ ලස්සනට නොදෙවැනි වෙච්ච 
ලස්සනක් ඔය පුංචි කෙල්ලගේ මම දැක්ක   
මමත් දන්නෙම නැතිව ඔයා මගේ හිත අරන් ගිහින්
 කොහොම හරි ඔය මායාකාරියට මම අහු උනා 
අද අවුරුදු කීපයක් ගිහින් වුනත් අපි වෙනස් වෙලා නැ 
හැතැම්ම සිය දහස් ගානක් ගෙවාගෙන වෙසක් සද බලන්න 
ඔයා එනවා කියල පොරොන්දු උනා 
මම දන්නවා ඔයා ඒවි කොයි මොහොතේ  හරි 
එතකන් මම බලන් ඉන්නවා.....
මම ...
N N K.....

No comments:

Post a Comment

හදවතට ශක්තියක් වෙන්න ඔබේ සිතැගි අදහස් මෙහි සනිටුහන් කරන්න....