Friday, July 29, 2011

ආදරය ...............

ආදරය කියන්නේ අකුරු හතරක් එකතුවී නිර්මාණය වුනු අපුර්ව වචනයක්.. එවචනය තුල තිබෙන්නාවූ අපුර්ව තේරුම අපට නිසිආකාරයෙන් අපට තේරුම් ගන්න තිබෙන්නාවූ එකම තැන තමයි ගෙදර බුදුන් කියල අපි කියන්නාවූ අපෙ අම්මා. මම එහෙම කියන්නේ අයි ලියල ඔයා මගෙන් අහවි එකට මම මෙහෙම උත්තරයක් දෙන්නම්..
ඇගේ ආදරයට කවදාවත්ම සිම්මාවක් තිබුනේ නැහැ .. හැඩය තිබුනේ නැහැ , ලිංගිකත්වයක් තිබුනේ නැහැ .පාටක් වෙනසක් තිබුනේ නෑ. අපිනිසා උහුලපු වේදනා වල සීමාවක් මායිමක් නැ එනිසයි මම කියන්නේ අම්ම කියන්නේ ආදරයේ ප්‍රතිමුර්තිය කියල .. සැබැවින්ම අම්ම කෙනෙක් විතරමයි දන්නේ තව අම්ම කෙනෙක් විදින්නා වූ දුක කොතරම් කියල.. මම මේ කතා කරන්නේ වදපුගමන් දරුවා කුනුකුඩ වලට දාන දරුවන් කක්ලල අවස්ථාවේදීම නැති කරන අම්මලයි කියා ගන්න අම්ම කියන නමටත් කැළලක් ඇතිකරන අය ගැන නෙමෙයි... අම්ම කියල අත්දෙක නළලේ තියල දන ගහල වදින්න පුළුවන් අම්මල ගැනයි...  අම්ම ගැන කතාකරන්න එක පිපිටුවක් විතරක්  නෙමෙයි පිටු ගණනාවක් තිබුනත් මදි එත් තව කතා නොකරම බැරි චරිතයක් තියනවා ඒ තමයි අම්ම මේ දුක් සේරම විදිද්දී අම්මට ශක්තියක් වෙච්ච  තාත්ත තාත්ත ගැන කතා කරනවානම් තමන්ගේ ලේ දහදිය වගුරවල හම්ම්බ කරන මුදල්වලින් තමන්ගේ කුසට ආහාර ගන්නේ නැතිව තමන්ගේ දරුවට කන්න දීලා දරුවා ලෙඩ උනාම රෑ දවල් නිදි නැතුව අවදියෙන් ඉදල තමන් හම්බ කරන හැම සතේම දරුවා වෙනුවෙන් වියදම් කරලා දරුවාගේ දියුණුව හමුවේ සතුටු වෙන අපුර්ව මිනිසෙක්. ඇත්තටම සැබෑ ආදරයට මිට වඩා හොද උදාහරණයක් තියනවද කියල මම දන්නේ නැ .
මම  N N K...........

1 comment:

හදවතට ශක්තියක් වෙන්න ඔබේ සිතැගි අදහස් මෙහි සනිටුහන් කරන්න....